Lezing over geschenkwoningen door Janny Lock

Op donderdag 28 februari om 11.00 uur geeft Janny Lock een lezing met als thema: Huizen van hout; Woningen geschonken na de watersnoodramp. Janny Lock (Giesendam, 1949) deed uitgebreid onderzoek naar de geschenkwoningen. Als kind van net geen vier jaar maakte zij de Watersnoodramp mee. Tot 2008 woonde Janny zelf in een van de geschenkwoningen. Met een boekje wat ze schreef voor het Watersnoodmuseum vraagt Janny Lock aandacht voor een bijna vergeten, maar destijds gewaardeerd geschenk. Na afloop van de lezing is er mogelijkheid tot het laten signeren van het boekje, dat € 7,75 kost. Vooraf reserveren voor de lezing kan via info@watersnoodmuseum.nl of 0111-644382. Entree tot de lezing is gratis na aankoop van een entreebewijs tot het museum, gebruik van de museumkaart of de RotterdamPas. De lezing duurt maximaal 1 uur.

februari 28 @ 10:00
10:00 — 12:45 (2h 45′)