Toneelvoorstelling Stormkracht

Data: 27, 28 en 29 december & 6, 7 en 8 januari.

Tijden: twee voorstellingen per dag om 11 uur en 13 uur.

Kosten: de toneelvoorstellingen zijn kosteloos bij te wonen bij een betaald bezoek aan het Watersnoodmuseum.

In het verhaal spelen Jan en Sara de hoofdrol. Jan is een eenvoudige boerenjongen en Sara is een meisje dat dolgraag naar Parijs wil, en dan is er nog de zoon van de wethouder: Gilles. Gilles vindt Sara leuk, maar Jan ook. Terwijl het water stijgt gaan ze naar een feest in het raadhuis. De storm neemt toe en het water blijft stijgen. Dan moeten Sara en Gilles naar huis met de auto. Plots springt Jan voor de auto..

De voorstelling wordt vertoond in de groepszaal in het Watersnoodmuseum. Het is aan te raden om op tijd te komen. Reserveren is namelijk niet mogelijk en er is een beperkte beschikbaarheid per voorstelling.

december 27 @ 12:00
12:00 — 13:00 (1h)