Vacature Vakantie- en weekendkrachten museum en brasserie

Museumbrasserie Het Vijfde Caisson, onderdeel van het Watersnoodmuseum, is op zoek naar enthousiaste vakantie- en weekendkrachten voor drukke vakantieperiodes en/of weekenden.

Ben jij iemand die graag de handen uit de mouwen steekt? En wil je graag werken in een gezellige en dynamische omgeving? Dan is deze vakantie- en weekendbaan echt iets voor jou.

Je zal samen met vaste medewerkers van de brasserie gaan werken, maar af en toe ook gevraagd kunnen worden voor hulp in het museum (kassa, bediening en afwas). Ook mag je af en toe ondersteunen bij andere werkzaamheden in de brasserie en het museum.

Interesse? Stuur dan een mailtje met je motivatie en eventueel je CV naar lkooiman@watersnoodmuseum.nl o.v.v. ‘Vacature vakantie- en weekendkracht’. Hopelijk tot gauw!