Stagiair Marketing & Communicatie
Wat ga je doen?
In 2026 viert het Watersnoodmuseum haar 25-jarig jubileum. Een uitgelezen moment om ons verhaal nóg breder te vertellen. Heb jij een vlotte pen, gevoel voor beeld én weet je hoe je verschillende doelgroepen bereikt? Dan zoeken we jou! Als stagiair Marketing & Communicatie help je mee aan campagnes rond onze jubileumactiviteiten, ontwikkel je content voor social media, nieuwsbrieven en de website, en denk je mee over creatieve manieren om het museum onder de aandacht te brengen. Je werkt in een klein, enthousiast team op een bijzondere plek met grote maatschappelijke betekenis. We bieden een inspirerende werkplek, ruimte voor jouw ideeën én een marktconforme stagevergoeding. Klinkt dit als jouw stage? Neem contact met ons op! Het Watersnoodmuseum vertelt over Herinneren, Leren en Vooruitkijken en is sinds januari 2016 erkend als Nationaal Kennis- en Herinneringscentrum Watersnood 1953. Het museum ontving in 2023 ruim 137.000 bezoekers.
Wie zoeken we?
We zoeken een enthousiaste communicatiestagiair die wel raad weet met creatieve campagnes voor aankomende evenementen, die graag content creëert voor verschillende doelgroepen en die graag onderdeel is van een gedreven team.
Wat bieden we?
We bieden een leerplaats in een bijzondere omgeving met grote maatschappelijke waarde. Je bent onderdeel van een enthousiast team met grote ambities. Je kunt bij ons werken met een grote collectie archiefbeelden, maar uiteraard ook met modernere beelden. We organiseren veel verschillende evenementen en projecten en spreken dus ook diverse doelgroepen aan. Voor veel grotere projecten stellen we ook een passend marketingbudget beschikbaar om een goede campagne neer te zetten.
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV en motivatie naar Jessie Bertolai, jbertolai@watersnoodmuseum.nl. Voor vragen kun je contact opnemen via 0111 644 382.
