In Overvloed: Teun van de Keuken

30nov16:0017:30In Overvloed: Teun van de Keuken16:00 - 17:30(GMT+01:00)

Zaterdag 30 november komt Teun van de Keuken op bezoek bij het Watersnoodmuseum. Hij is journalist, schrijver en programmamaker. Hij was jarenlang te zien in Keuringsdienst van Waarde en is de bedenker van Tony’s Chocolonely. In het Watersnoodmuseum vertelt hij ons over zijn boek ‘De mens is een plofkip’. Wat gaat er nu fout in de voedselindustrie? En hoe is een mooiere, lekkerdere en gezondere toekomst toch mogelijk?

In overvloed
Je wil duurzamer en gezonder gaan eten. Ja, nu echt. Maar hoe doe je dat dan? Mag het misschien ook nog een beetje smaken? En van het woud aan keurmerken en goedbedoelde adviezen van influencers word je ook niet echt veel wijzer.
Het Watersnoodmuseum helpt je graag op weg. Met ‘In overvloed’, een serie interactieve lezingen, gegeven door experts op het gebied van duurzaamheid en voedsel.

Datum: zaterdag 30 november
Tijd: 16.00 – 17.30
Prijs: Interview: € 12,50 p.p., interview + diner: € 45,00 p.p. (inclusief 3 gangen diner, drankjes exclusief)

(Zaterdag) 16:00 - 17:30(GMT+01:00)