Dans- en muziekoptreden De Vloed

08jun14:3015:45Dans- en muziekoptreden De Vloed14:30 - 15:45(GMT+02:00)

De Vloed is een culturele samenwerking op Schouwen-Duiveland waar dans en muziek samenkomen. Het optreden vindt plaats om 14:30 uur bij het buitentheater van het Watersnoodmuseum.

Muziekschool Zeeland en Elly Geelhoed ballet verzorgen een optreden geïnspireerd door The Flood van Mario Burki. Een fraai stuk waar Elly Geelhoed zelf een choreografie op heeft gemaakt welke wordt begeleid door klarinetensemble Klezz en klarinetensemble Skertso onder leiding van Hans Hest. Albert de Vos van het Cultuurhuis heeft de muziek van The Flood bewerkt.

Al eerder werd dit optreden georganiseerd bij het Watersnoodmuseum. Met twee voorstellingen op rij zaten de tribunes moeiteloos vol. Bekijk hier het optreden van 2022:

Datum: Zaterdag 8 juni 2024
Tijd: 14:30 – 15:45
Toegang: gratis, aanmelden via aanmelden@watersnoodmuseum.nl
Locatie: Buitentheater van het Watersnoodmuseum
Weg van de Buitenlandse Pers 5, Ouwerkerk

Onderschrift foto: Beeld: Voorstelling De Vloed door Katja van Noort

(Zaterdag) 14:30 - 15:45(GMT+02:00)

Krijg routebeschrijving

Add comment