DE WEEK VAN JAAP SCHOOF: Tafelgesprek

21okt15:0017:00DE WEEK VAN JAAP SCHOOF: Tafelgesprek15:00 - 17:00(GMT+02:00)

DE WEEK VAN JAAP SCHOOF: Tafelgesprek
21 oktober – 15:00 – 17:00 Het Vijfde Caisson – Waterzaal
Op zaterdag 21 oktober wordt De Week van Jaap Schoof geopend met een tafelgesprek. Jaap Schoof selecteerde enkele objecten uit de collectie die voor hem betekenisvol zijn. Deze objecten symboliseren enkele hoogtepunten uit zijn tijd als directeur van het Watersnoodmuseum. De objecten worden gepresenteerd in een ouderwets kabinet in eigentijdse setting, te bewonderen in Het Vijfde Caisson.

Tafeldame Esmee Sijnesael zal het gesprek leiden en filmmaker Jan Oosterloo schuift aan als tafelgast. Aansluitend aan het tafelgesprek, om 16:00, wordt de film Stormvloed in de Schelphoek’, door Tjeerd Muller vertoond.

Het tafelgesprek bijwonen kan kosteloos, door u aan te melden via aanmelden@watersnoodmuseum.nl.

(Zaterdag) 15:00 - 17:00(GMT+02:00)

Krijg routebeschrijving

Add comment