Klimaatverandering en onderwaterleven Oosterschelde - lezing/excursie

27jun15:0017:00Klimaatverandering en onderwaterleven Oosterschelde - lezing/excursie15:00 - 17:00(GMT+02:00)

In de loop der jaren is het onderwaterleven in de Oosterschelde veranderd. Maar welke veranderingen hebben er plaatsgevonden en welke rol heeft klimaatverandering hierin? Tijdens de lezing van Freek Titselaar komt u hierover meer te weten. Na de lezing gaan we op excursie naar de getijdebakken. Vrijwilligers van Nationaal Park Oosterschelde Angelique en Ine vertellen jullie in alle passie over wat er op dat moment te zien is.

Wat: Lezing en bezoek aan getijdebakken in de Oosterschelde (nabij gelegen)
Sprekers: Freek Titselaar, Angelique de Cock en Ine van de Ven.
Programma: 15.00 uur: Inloop; 15.30 uur: Lezing; 16.20 uur: Op excursie naar de getijdebakken; 17.00 uur: Einde/mogelijkheid tot een drankje.
Inhoud: Wat is de invloed van klimaatverandering op het onderwaterleven in de Oosterschelde. Freek Titselaar neemt de aanwezigen mee in de ontwikkelingen tijdens zijn lezing. Na de lezing gaan we samen met vrijwilligers richting de getijdebakken om met eigen ogen het onderwaterleven te zien.
Aanmelden: aanmelden@watersnoodmuseum.nl  Deelname is gratis.

Foto: still uit youtubefilmpje met Angelique de Cock bij getijdenbakken Ouwerkerk. Bekijk het filmpje via: Learn More.

(Dinsdag) 15:00 - 17:00(GMT+02:00)

Auditorium Het Vijfde Caisson, Ouwerkerk

Other Events