Nacht van de Dag (voorstelling)

22jun18:0020:00Nacht van de Dag (voorstelling)18:00 - 20:00(GMT+02:00)

Op zaterdag 22 juni kunt u een unieke voorstelling met diner bijwonen die het verleden, het heden en de toekomst samenbrengt op artistieke wijze. 20 jongeren laten zich onder leiding van projectleider Cathy Kotoun inspireren door creatieve professionals, door de verhalen van het Watersnoodmuseum over de Ramp en over de toekomst van onze omgang met water. Tijdens het maakproces verdiepen de jongeren zich in de geschiedenis en de huidige uitdagingen met betrekking tot klimaatverandering en zeespiegelstijging. Met deze inzichten zetten ze een voorstelling met bijpassend 5-gangen diner neer, waarin hun boodschap voor morgen wordt vertaald op muzikale, theatrale en culinaire wijze. Extra bijzonder is dat de voorstelling plaatsvindt in het eerste caisson van het Watersnoodmuseum. Wees er snel bij en reserveer een plaats via deze link. Vol=vol!

Datum: Zaterdag 22 juni 2024
Tijd: 18:00 – 20:00
Prijs: € 55,- p.p. (incl. 5-gangen diner en drank)
Locatie: 1e caisson van het Watersnoodmuseum