Optreden Regimentsfanfare Garde Grenadiers en Jagers

09jun14:3016:00Optreden Regimentsfanfare Garde Grenadiers en Jagers14:30 - 16:00(GMT+02:00)

Op zondag 9 juni 2024 treedt de regimentsfanfare ‘Garde Grenadiers en Jagers’ op in het buitentheater van het Watersnoodmuseum.

Speciaal voor deze gelegenheid wordt deze bijzondere locatie, temidden van de caissons waarmee het laatste dijkgat gedicht is, omgetoverd tot een waar podium waarin de fanfare verschillende muziekstukken ten gehore brengt. Op een groot scherm worden tijdens de optredens beelden getoond van de Watersnoodramp, om zo de beleving van de nummers te vergroten.

Na afloop van het concert speelt de regimentsfanfare nog een bijzondere toegift waarin er tezamen met een vocaliste nog enkele nummers gespeeld worden.

Regimentsfanfare ‘Garde Grenadiers en Jagers’
De Regimentsfanfare ‘Garde Grenadiers en Jagers’ (RFGGJ) is een groot koperensemble met slagwerk. De fanfare houdt zich voornamelijk bezig met het begeleiden van militaire ceremonies, maar verzorgt ook kleinschalige concerten die een bijdrage leveren aan het versterken van de band tussen militairen en burgers, met het oog op behoud van tradities.

Datum: Zondag 9 juni 2024
Inloop: 14:30
Tijd: 15:00 – 16:00
Prijs: € 8, tickets verkrijgbaar via de webshop