Theatervoorstelling Coupure (15:00 & 19:00)

26aug15:00Theatervoorstelling Coupure (15:00 & 19:00)15:00(GMT+02:00)

Evenement details

De voorstelling Coupure gaat over twee mensen waarbij de impact van de Watersnoodramp nog altijd voelbaar is. Het stuk kenmerkt zich door het minimale decor dat zich uitstekend leent voor de authentieke locatie in de buitenlucht. De eerste editie vond plaats als openingsvoorstelling van het Zeeland Nazomer Festival 2002 in de polder van Zonnemaire. Productiehuis Het Gevolg heeft de professionele productie overgenomen en zorgt ervoor dat de uitvoering zich blijft vernieuwen en de belevingswaarde nóg meer wordt verhoogd.

Coupure belooft een bijzondere productie te worden in een intieme setting. Het buitentheater bevindt zich temidden van de vier caissons die het Watersnoodmuseum vormen. Niet alleen maakt het verhaal van Coupure de littekens voelbaar, maar de omgeving maakt de littekens in het landschap ook zichtbaar. De voorstelling vindt twee keer per dag plaats: om 15:00 en om 19:00.

Productiehuis Het Gevolg
Regie: Stefan Perceval