Volgspot (KRO-NCRV) live vanuit Watersnoodmuseum

31jan20:0022:00Volgspot (KRO-NCRV) live vanuit WatersnoodmuseumWatersnoodmuseum20:00 - 22:00(GMT+01:00)

Op dinsdagavond 31 januari komt het radioprogramma Volgspot (KRO-NCRV) live vanuit het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk. Verschillende Zeeuwse makers schrijven speciaal voor deze gelegenheid een nieuw nummer. Artiesten Laurens Joensen, Broeder Dieleman, Maxim Ventulé, Maurits Fondse en Britta Maria schrijven liedjes die terugkijken en ons tegelijkertijd bewust maken van onze eigen kwetsbaarheid. Want willen we een ramp als de Watersnoodramp in de toekomst voorkomen, past maar één antwoord: opwarming van de aarde en daarmee stijging van de zeespiegel tegengaan. Met alles wat in onze macht ligt.

Luister op dinsdag 31 januari tussen 20.00 en 22.00 uur naar Volgspot op Radio 5. Te beluisteren via DAB+ of de NPO Radio 5 app.

(Dinsdag) 20:00 - 22:00(GMT+01:00)

Krijg routebeschrijving

Add comment