In Overvloed X Mark Soetman

08jun15:3018:30In Overvloed X Mark SoetmanVoedsel, klimaat en duurzaamheid15:30 - 18:30(GMT+02:00)

Evenement details

Hoe logisch is biologisch eigenlijk? En is wat je van ver haalt echt lekkerder? Mark Soetman is duurzaam ondernemer in de voedselketen. Hij is gedreven door innovatie en laat de cijfers spreken. Dat levert verrassende inzichten op en misschien niet de antwoorden die je als goedbedoelende consument horen wil…

Mark Soetman komt zaterdag 8 juni naar Het Vijfde Caisson, de koks van de museumbrasserie zorgen aansluitend voor een passend themamenu (inbegrepen).

In overvloed
Je wil duurzamer en gezonder gaan eten. Ja, nu echt. Maar hoe doe je dat dan? Mag het misschien ook nog een beetje smaken? En van het woud aan keurmerken en online adviezen van influencers word je ook niet echt veel wijzer.
Het Watersnoodmuseum helpt je graag op weg. Met ‘In overvloed’, een serie interactieve lezingen, gegeven door experts op het gebied van duurzaamheid en voedsel.

Inloop: vanaf 15.30 uur
Aanvang: 16.00 uur
Einde programma: 19.30 uur
Prijs: € 35,- p.p. (inclusief 3 gangen diner, drankjes exclusief)