In Overvloed X Linsie Meijer

05mei15:3019:30In Overvloed X Linsie MeijerVoedsel, klimaat en duurzaamheid15:30 - 19:30(GMT+02:00)

Hoe laat je mensen gezonder eten? Linsie Meijer is voedingsdeskundige, oprichter van Sophyn Greens, pastamaker, weet alles over groente en voedselverspilling. Zondag 5 mei komt ze haar visie op duurzaamheid toelichten. Leer van Linsie, bestel snel je kaarten!
De koks van museumbrasserie Het Vijfde Caisson zorgen aansluitend voor een passend themamenu (inbegrepen).

In overvloed
Je wil duurzamer en gezonder gaan eten. Ja, nu echt. Maar hoe doe je dat dan? Mag het misschien ook nog een beetje smaken? En van het woud aan keurmerken en online adviezen van influencers word je ook niet echt veel wijzer.
Het Watersnoodmuseum helpt je graag op weg. Met ‘In overvloed’, een serie interactieve lezingen, gegeven door experts op het gebied van duurzaamheid en voedsel.

Inloop: vanaf 15.30 uur
Aanvang Proefles: 16.00 uur
Start diner:
17.30 uur
Einde programma: 19.30 uur
Prijs: € 35,- p.p. (inclusief 3 gangen diner, drankjes exclusief)
Locatie: Het Vijfde Caisson, Weg van de Buitenlandse Pers 3, Ouwerkerk (Zeeland)

(Zondag) 15:30 - 19:30(GMT+02:00)