Laatste uitdeelmoment gratis boek 70-plussers: tijdens Open Dag

OUWERKERK – De belangstelling voor het boek van WereldRegio over de Ramp is zó groot, dat er nog één uitdeelmoment is voor 70-plussers. Zaterdag 4 februari in het Watersnoodmuseum van 11.00-14.00 uur worden ze weer uitgedeeld. Wees er snel bij want op is op.

Er zijn ter plaatse nog bonnen om in te vullen mocht u deze niet meer hebben. Denk aan uw identiteitsbewijs, want het gratis boek is alleen voor mensen die op of voor 1 februari 1953 zijn geboren en momenteel op Schouwen-Duiveland wonen.. Dat ze uitgedeeld kunnen worden is te danken aan de stichting Verhage Wesdorp. Zaterdag 4 februari is het museum gratis te bezoeken omdat het de open dag is. Voor wie jonger is dan 70 en het boek ook graag wil hebben: het boek is exclusief te koop in het museum voor €17,95.