3000 bezoekers en de teller loopt nog

Mathilde Flier- van Straaten uit De Meern met haar 3 dochters en 3 schoonzonen in een huisje op de Soeten Haert te Renesse ; weekendje weg

OUWERKERK – Halverwege de middag staat de teller van de Open Dag in het Watersnoodmuseum al op 3000 bezoekers. Rond 15.15 uur verwelkomde directeur Siemco Louwerse van het museum Mathilde Flier- van Straaten uit De Meern met echtgenoot, 3 dochters en 3 schoonzonen. Zij bezochten het museum omdat ze dit weekend in een huisje op de Soeten Haert in Renesse verblijven. Uitgelezen gelegenheid om het museum wat de afgelopen dagen zoveel aandacht kreeg eens met eigen ogen te bekijken. Het boek “Watersnoodramp en Deltawerken vanuit de wolken” met unieke luchtfoto’s van Bart Hofmeester / AeroCamera en Roel Dijkstra; een boek samengesteld in samenwerking met het Watersnoodmuseum, was voor Mathilde.

De teller loopt nog even door; de Open Dag duurt tot 17.00 uur en is vrij toegankelijk.