Gezocht: Office manager

Het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk geeft een beeld van wat er is gebeurd tijdens en na de Watersnoodramp van 1 februari 1953. Thema’s die in het museum worden belicht, zijn de Watersnoodramp, maar ook klimaatverandering en zeespiegelstijging. We werken met een klein betaald team en zo’n 135 vrijwilligers. Jaarlijks komen er vele duizenden gasten naar het museum.
Om de werkzaamheden op het kantoor, van het  normaliter drukst bezochte museum in Zeeland, soepel te laten verlopen zoeken we op korte termijn een:

Office manager

(gemiddeld 20 uur per week)

Taken:

  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post etc)
  • Beheren van de agenda
  • Beheren van de voorraad en uitstraling van de museumwinkel en webwinkel
  • Agenderen, voorbereiden en organiseren van afspraken en besprekingen
  • Uitwerken van memo’s, brieven, verslagen en rapporten (ondersteunen directie)
  • Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
  • Beheren van het archief en contracten
  • Opstellen van facturen
  • Verwerken van personeelsmutaties
  • Ondersteunen vrijwilligers

Sollicitaties met C.V. kunnen gestuurd worden aan: directie@watersnoodmuseum.nl of per post naar: Watersnoodmuseum, t.a.v. Lianne Kooiman, Weg van de Buitenlandse Pers 3-5, 4305 RJ, Ouwerkerk. Onder vermelding van sollicitatie Office Manager. Voor vragen over deze vacature kun je bellen naar 06-48196570.

Functie-eisen:

  • MBO-niveau/HBO-starter
  • Je hebt (enige) ervaring met administratieve werkzaamheden
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en het spreken van Engels en Duits is een pré
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Om kunnen gaan met computers (Excel, Word, Windows etc.)