‘Het stille verdriet’ speciale bijlage bij PZC, BN DeStem en AD

OUWERKERK – Het Watersnoodmuseum heeft een speciale bijlage gemaakt voor de kranten PZC, BN DeStem en het AD. ‘Het stille verdriet’ was een speciale bijlage ter gelegenheid van de herdenking van 70 jaar Watersnoodramp en werd aangeboden door het Watersnoodmuseum met medewerking van verschillende partners.

In de bijlage onder meer het verhaal van de familie Schot uit Zierikzee, van Koos Hage over zijn stroomgatenproject, vijf vragen aan Deltacommissaris Peter Glas, vier vragen aan gedeputeerden van de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Brabant, een verhaal over de verdronken dorpen van Geopark Schelde Delta en de opdracht van Delta Futures lab van TU Delft.

De bijlage werd mede mogelijk gemaakt door Zeeuwse Ankers, onderdeel van Erfgoed Zeeland, Nationaal Deltaprogramma, Gemeente Bergen op Zoom, Gemeente Schouwen-Duiveland, Gemeente Tholen, Gemeente Hoeksche Waard, Geopark Schelde Delta, Koninklijk Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee (NIOZ), TU Delft Delta Futures lab, Stichting Stimuleringsfonds Fan van Zeeland en Stichting Eilandmarketing Schouwen-Duiveland (SESD).

Lees hier: Het stille verdriet