Voorstelling De Vloed terug bij Watersnoodmuseum

Foto: Voorstelling De Vloed door Katja van Noort

OUWERKERK – De Vloed: hét optreden waar klarinet en ballet samenkomen, keert terug op zaterdag 16 juli 2022 naar het Watersnoodmuseum! Het eerste optreden vindt plaats om 14:00 uur en het tweede om 15:30 uur op zaterdag 16 juli 2022 bij de daktribunes van het Watersnoodmuseum aan de Weg van de buitenlandse Pers 5, te Ouwerkerk. De toegang is gratis; reserveren gewenst.

Klarinetensemble Klezz van Muziekschool Zeeland, onder leiding van Hans Hest en Elly Geelhoed Ballet verzorgden vorig jaar twee buitenoptredens te midden van de caissons van het Watersnoodmuseum. Met twee voorstellingen op rij zaten de tribunes moeiteloos vol. Nu een nieuwe kans om bij deze prachtige voorstelling te zijn.

Fraai stuk
Muziekschool Zeeland en Elly Geelhoed ballet verzorgen een optreden geïnspireerd door The Flood van Mario Burki. Een fraai stuk waar Elly Geelhoed zelf een choreografie op heeft gemaakt welke wordt begeleid door klarinetensemble Klezz en klarinetensemble Skertso onder leiding van Hans Hest. Albert de Vos van het Cultuurhuis heeft de muziek van The Flood bewerkt.

De voorstelling sluit perfect aan bij het thema van het Watersnoodmuseum en is tevens een mooie culturele samenwerking op Schouwen-Duiveland. U kunt gratis reserveren via info@watersnoodmuseum.nl.

Foto: Voorstelling De Vloed door Katja van Noort