Haal het paasgevoel in huis!

Het is bijna Pasen. Wilt u relaties, familie, bekenden of medewerkers verrassen met een mooi cadeau?

Kies dan uit de 5 verschillende paaspakketten van het Watersnoodmuseum! Een paaspakket op z’n Zeeuws met o.a. een paaslammetje, voorjaarsbolletjes en chocolade eitjes. Maar natuurlijk ook lekker lezen, bakken of eten is mogelijk met zo’n pakket. En voor straks, als we weer open zijn, een toegangskaart voor het museum.

De pakketten bieden hoge kortingen ten opzichte van de afzonderlijke producten. En met uw aankoop draagt u bij aan het Watersnoodmuseum.

Bekijk en bestel hier alle paaspakketten

Wilt u 2 of meer pakketten bestellen? Stuur een mail naar info@watersnoodmuseum.nl. We nemen dan contact met u op in verband met het versturen/afleveren.